Veel gestelde vragen

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gehad en/of geen reactie op een gestuurde mail ?

Normaal gesproken ontvangt u binnen 5-10 minuten na het plaatsen van de bestelling een bevestigingsmail van mij via de mail. Mocht het zo zijn dat u deze niet heeft ontvangen, dan kan het zijn dat deze in uw ongewenste mail terecht is gekomen. Als u in uw mail klikt op het mapje genaamd: ongewenst, spam of junkmail dan kunt u kijken of onze bevestigingsmail hier terecht is gekomen. Mocht het zo zijn dat onze bevestigingsmail hier ook niet tussen staat, dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen , mijn telefoonnummer is 0646007551. Hetzelfde geldt voor mailtjes waar u geen antwoord op krijgt ,ik beantwoord mailtjes doorgaans binnen 24 uur. Mocht u geen reactie op uw  mail ontvangen kunt u mij altijd even bellen.

Hoe werkt het met de betaling?

U kunt het totaalbedrag overmaken op mijn rekeningnummer. Na bevestiging van uw bestelling krijgt u van mij een email met mijn bankgegevens. Daarnaast kunt u ook met Ideal betalen.

Binnen hoeveel dagen ontvang ik de bestelling? 

Elke maandag en donderdag worden de betaalde bestellingen verzonden. Mocht u toch eerder uw bestelling nodig hebben, neem dan even contact met mij op.

Budgetsnoezelen.nl verzend alle  bestellingen met de PostNL pakketdienst.Binnen enkele dagen nadat u betaald heeft, ontvangt u dus uw pakketje. Nadat uw pakket verzonden is ontvangt u een mailtje waarin uw de status van het pakje volgen via ‘Track & Trace.

 

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten voor een brievenbuspakket €4,50 en voor een regulier pakket €6,75. Bij bestellingen boven de €75,00 is de verzending gratis. De verzendkosten naar België zijn  €11,50.

Hoe kan ik jullie bereiken? 

Budgetsnoezelen.nl is het makkelijkste te bereiken via de e-mail. E-mails beantwoord ik doorgaans binnen 48 uur.

Ook kunt u mij telefonisch bereiken op het nummer 0646007551.Mocht ik de telefoon niet opnemen, spreek dan een voicemail bericht in en ik bel u zo spoedig mogelijk terug.

Kan ik een product retourneren ?

Het kan voorkomen dat u een ontvangen product van Budgetsnoezelen.nl wilt terugsturen.
Mocht u uw product terug willen sturen neem dan contact met mij op.

De voorwaarden om een product te retourneren:

  • U neemt binnen 7 dagen na ontvangst van het product contact met mij op.
  • U stuurt bij een retourzending uw factuur mee.
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt en niet beschadigd.
  • Het artikel zit, indien redelijkerwijs mogelijk, nog in de originele productverpakking.
  • De verzendkosten zijn voor rekening van de klant, bij retourneren krijgt u dus het bedrag exclusief verzendkosten teruggestort.

Heb ik garantie op de producten die ik koop bij Budgetsnoezelen.nl? 

Budgetsnoezelen.nl bied een garantieperiode van 1 jaar, indien u in bezit bent van een aankoopbewijs (uw factuur).
Binnen de garantie vallen alleen fabricatie fouten.

Budgetsnoezelen.nl garantie:

  • Een garantietermijn van 1 jaar .
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop.
  • Het product is bij budgetsnoezelen.nl aangeschaft en u bent in het bezit van het aankoopbewijs (uw factuur).
  • U heeft binnen deze garantietermijn recht op een gratis reparatie of een nieuw product.

De garantie is niet van toepassing op:

  • Schade als gevolg van onjuist gebruik
  • Onderdelen getroffen door slijtage
  • Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product. Wanneer dit het geval is graag direct contact op te nemen via het contactformulier.

Let op: De materialen dienen alleen onder toezicht van een begeleider in de directe omgeving gebruikt te worden! Budgetsnoezelen.nl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor onjuist gebruik van de materialen.
I.v.m kleine onderdelen of verstikkingsgevaar zijn onze producten niet geschikt voor kinderen/volwassen die de producten in hun mond stoppen.

Het product dat ik wil kopen is uitverkocht, wat nu? 

Als een product is uitverkocht, is er een levertijd van 2 tot 4 weken.
U kunt het product wel al bestellen, maar deze wordt dan later verzonden.
als u meerdere producten heeft besteld en een van de bestelde producten heeft een langere levertijd betekend dit dat uw bestelling pas verzonden wordt als alle producten op voorraad zijn.

Is het ook mogelijk om de producten te bezichtigen of op te halen?

Ja dat is mogelijk, de producten kunnen bezichtigd of opgehaald worden in Baarn.
U kunt bij uw bestelling aangeven dat u het product wil komen ophalen.
Voor bezichtigingen kunt u contact met mij opnemen via de email.
Vergeet niet uw telefoonnummer achter te laten zodat ik u kan bellen voor een afspraak.

Ik zoek een product, maar jullie hebben het niet in het assortiment!

Neem contact met mij op. ik ben altijd benieuwd naar tips om mijn assortiment verder uit te breiden.

Ik heb een klacht , wat doe ik hiermee? 

Als u een klacht heeft ,neem schriftelijk contact met mij op. Dit kan via de E-mail.

I.v.m vakantie zijn wij gesloten van 6 juli tot 30 juli. U kunt in deze tijd gewoon via de website bestellen alleen wordt uw bestelling 30 juli pas verzonden.